Ditten datten

Jippie,Julia följde med mig och sprang/powerwalkade i Slottskogen i stället.  Avslutade rundan med att shoota some hoops,basket är kul.Fast Julia kicked my ass,och jag e ingen bra förlorare:P

Måste förresten tipsa om Elvitals Nutri-Gloss inpackning som jag köpte, inte bara burken e rosa utan även själva inpaxckningen och luktar himmelskt. 50 pix för er med längre hår.
Nu är det snart dags för cheesecake bakning, vi kommer få göra typ 3 st. '
Jaja,ju mer kaka desto mer left-overs!
Glöm inte Nip/Tuck som har säsongpremiär ikväll 21.20 på tvåan. Utflippat,men sjukt bra.
Eller M:I 2 på fyran,vilket som.

A TRACE
Andrea

skriver här istället, vet inte om du kollar de gamla inläggen :)
"ojojoj* sam säger du? gymnasiet? jag ska börja tvåan i gbg till hösten. himla svårt att välja gymnasium...funderar på hvitfeldtska, sam, donner eller kitas? har du ngn koll?"

2006-04-23 @ 14:37:56
Sara!

kul med basket! Gillar din blogg!

2006-04-23 @ 15:25:21
Jenn

åh tur att jag du tipsa om nip/tuck, hade ingen aning om att det skulle börja igen. :)

amalia

Den där hår-inpackningen är verkligen jätte bra! Jag har andvänt den i några veckor nu, och jag håller med den luktar himmelskt!

2006-04-23 @ 16:50:12
Petra

funderar på att skaffa blogg men e det åldersgräns`?

Hanna

elvital nutri gloss är underbar! ;)

2006-04-24 @ 10:39:42
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Susanna

Andrea: näe hoppa Sam,tycker jag...hvit är typ gigantisk 2000 pers. lite opersonlig men ligger jättebra de andra två vet jag inget om
sara!:tackar
Jenn:u're welcome
amalia&hanna:mm superbra!
Petra:hehe nej nej

2006-04-24 @ 15:47:14
URL: http://sussiella.blogg.se
Petra

haha okej tack var skaffar man föresten? glömde fårga ;)

Ida

Vad var den där hemsidan där man kunde kolla vvem man var lika??

pusss

2006-04-24 @ 17:09:31
Susanna

Petra:blogg.se te.x
Ida:tyvärr ha rjag inte adressen längre...

2006-04-24 @ 22:20:59

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback