Face your fear

Idag ska jag till frisören. Och det är inget positivt för min del...Alltid,ALLTID när jag klipper mig blir det helt fel. Huh,förra gången var ändå värst.
Frisörer borde lyssna på sina kunder istället för att klippa hur dem själva tycker är snyggt. Fast nu är det en annan frisör så jag hoppas på bättre, och så tar jag med mig ett kort på hur jag vill färgen,inga oklarheter här inte. Håll tummarna för mig iallafall...
Ciaociao.  

A TRACE
Anonym

Åh, jag gillar att gå till frisören, fast min brukar göra som jag vill... Hoppas att det blir bra i alla fall! :)

amalia

Vad kul! jag var hos frisören i tisdags och blev nöjd men den nya frillan :)hoppas att det går lika bra för dig... Tack för en trelvlig blogg, alltid lika kul med nya inlägg!
/ amalia

2006-04-13 @ 15:27:57
Linnea

Åh, jag blir också nästan alltid missnöjd och besviken efter jag klippt mig. Det blir aldrig som man tänkt sig..

2006-04-13 @ 21:53:38
URL: http://linneasliv.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback