Filip Hammar from Filip&Fredrik

"Inte förrän vi inser vår litenhet och börjar gilla våra tillkortakommanden kan det bli bra. Grundinställningen borde vara att vi inte kan göra NÅGONTING lika bra som amerikanerna eller engelsmännen eller fransmännen. Först då kan det poppa upp lite grejer som är värda att titta på,käka eller ha på sig"


aa


p.s Jag håller på att tappa en mjölktand. Fattar ni i'm 14 going on 15 och ska gå med ett hål i munnen...Men ska tvinga fast den.Tills det kommer en ny.

A TRACE
Emma

Hur tror du då jag känner mig som tappade den sista för några veckor sen? Going on 16... ;)

Susanna

Emma:congrats!

2006-04-25 @ 21:26:31
Cicci

Filip och Fredrik är uuuunderbara! HAHA!

2006-04-25 @ 23:02:52
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
v

haha filip och fredrik kan vara så jävla bra ibland. de var med o kommenterade ett resultat på hur män såg sex i cosmopolitan (?) hahahahahaha fan jag kissa nästan på mig. :D "åh vad vi älskar den svenska mannen när han är okomplicerad och lättläst!"

2006-04-26 @ 12:55:54

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback