"Fucking jävla Läkelol"

Haha i brist på grejor att skriva citerar jag mig själv. Fucking-Jävla är ett bra ord när man är riktigt irreterad på något...I det här fallet var det min polares Läkelol, a.ka Läkerol (när jag get worked up about something kan jag inte prata svenska).

NO-ämnen gör mig jävligt frustrerad. Då  snackar vi främst MATTE. Jag har gett upp matten liksom.
När jag var yngre fick jag panik dampanfall och börja grina när jag inte fattade ett tal.
Visst känns det som man är helt blåst??
Även fast jag vuxit lite så är det samma grej,eller ja utan tårarna.

Detta var iallafall
sött. Och så har jag gjort 200 situps & 20 armhävningar,duktigt Sussie.

A TRACE
sara

japp duktigt suzie

2006-04-25 @ 19:51:32
Susanna

sara:arvini?

2006-04-25 @ 20:27:56
Linnea

Känner igen mig i de där `dampanfallen´ när man inte fattar. Vilket typ händer hela tiden i matten :/

Julia

susanna du är 14 år och behöver inte bant-träna(!)

2006-04-27 @ 14:52:26
URL: http://obsession.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback