Jaja

Haha Sussie went depressed.  Men lets face it,blogga är ett beronde. Men ha inga höga förväntingar för jag kan absolut inte lova att det blir lika seriöst som back in the days..(christ).

Idag så mötte jag upp med Amanda och vi var väl runt i hela Göteborg ungefär...Fick för oss att  leta sommarjobb. Nu har jag 2 polare som fick jobb där dem praoade Kristin får 500 kr/dag!
Gick inte så bra, har ni jobbat på café innan? -njao..jag praoade ju i två veckor ok,ni kan komma in och lämna erat CV-okeeeej.... Jaja, vi kanske kan bli babysitters.
Men det är så jävla mycket jag vill köpa nu. Inte varit på stan på evigheter så det var lite utav ett wake-up call för mig idag.
Bästa: Topshop har typ exakt dem här! MINA DRÖMSKOR. Fast ännu finare,& ett par i lack...Alla deras ballerinas är rysligt söta-Topshop är bäst.
Sen så tror jag har hittat en kandidat till vårjacka,bara att den sitter på varenda brud i hela stan. H&M-syndromet. Kul att jag har typ en tusenlapp att handla vårkläder för.
ch så filmer! Jag och Annie var inne i paradiset (=Movieline, skitstor affär med billiga DVDfilmer). Först & främst alla Johnny Depp filmer,Secret Window är 1 måste. Innan min sweetiepie Anna åkte till Espana hade Johnny-movienight hela natten lång,våran idol så lätt.
Som tur är har vi äntligen en dvd-brännare,från datorn till soffan,oh yeah.
Det var la en liten summering typ.Och så har vi Sexandthecity-shoe boxen hemma igen,härligt härligt!




A TRACE
Julia

Kul att du är "tillbaka" eller vad man ska säga... Trodde nästan att du hade gått i ide... :) Har du påsklov nu?

Emma

Trevligt att du är tillbaks! Min jacka lider av H&M-syndromet, köptes i höstas av mig och hälften av Stockholms invånare. Dock blir det ingen ny, jag väntar på koftvädret ;)

2006-04-13 @ 00:01:45
URL: http://www.emmasgarderob.webblogg.se
sara

Good that you´re back! Har sett skorna på topshop...dom är jättefina! Men 400 för ett par vanliga svart ballerinor...Kan vi inte få se några outfits? Kram

2006-04-13 @ 08:42:09
Susanna

Julia:japp påsklov för min del,superskönt.
Emma:haha i know the feeling...och för mig blir det nästan alltid jacka från HM, dem e ju riktigt fina.
Sara: visst är det pengar men å andra sidan har jag letat efter exakt ett par sådana så det är nog värt det;) Tyvärr har jag inga på lager du,men det kommer.

2006-04-13 @ 10:23:59
Hanna

ursöta ballerinas! ;)

2006-04-14 @ 21:54:51
URL: http://lilyrose.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback