Uppe i ottan

Jag vaknade fan halv 8 idag,respekt! Jag skulle egentligen springa i dag,men...nej ;)
Idag är det så himla fint väder! Våran dator är precis vid fönstret,som pappa precis tvättat så det känns som at sitta i en kristallbubbla (eller nåt).
Ikväll ska vi ha middag och jag och min syster Joanna ska göra cheesecake.Wihoo velat ha det i typ en månad. Fast bakning är inte min starka sida så wish me luck.
Förresten skulle jag behöva lite tips, om någon har sett nån fin svart vårjacka,inte trench, för en rättså billig peng? Hittar verkligen ingen vanlig enkel svart jacka.

Jaja,kram på er alla och ha en sunny sunday.



A TRACE
lotta

precis vad jag också behöver, en vanlig svart vårjacka...

2006-04-23 @ 11:55:46
Anonym

Laredoute har en snygg jacka som står under rubriken "jacka i safaristil" om du tittar på jackori menyn. Finns i svart och kostar 239 spänn :)

2006-04-23 @ 12:05:10
Susanna

lotta:det är alltid bra och kan varieras med mkt
anonym:åh tack för tipset ska spana in!

2006-04-23 @ 14:06:04

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback