Vårjacka?

Som sagt är jag på jakt efter nån söt svart (tror jag) lite sak. Fick tips på en i safarimodell hos LaRedoute.
Gissar på att det är den här. Vad tycks?
Jag tycker den ser riktigt söt ut på modellen och även i svart,något tveksam till mini-fickorna dock. 239:- e ju superbilligt. Men jag har faktiskt aldrig shoppat hos LaRedoute så skulle behöva lite rådgivning;storlekar,returer,porto?

A TRACE
Emma

Den var jättesnygg! Jag har beställt från La Redoute och jag returnerade massa kläder, kommer dock inte riktigt ihåg hur det gick till (längesen), men det gick i alla fall.

Ida

Jag jobbar på la redoute och hjälper dig gärna. Jag skulle nog köra på storlek 36 för dig. Jag brukar köra strl 34 men jag har för mig att du är rätt lång så då blir nog 36 perfekt. Det går enkelt att returnera med den förtryckta returblankett som följer med paketet. Jag skulle nog satsa på att shoppa i webbutiken. Det är smidigt. Lycka till. Jackan är fin förresten!

2006-04-26 @ 09:19:23
URL: http://luckyem.webblogg.se
v

den var jättefin! du borde verkligen go for it :)

2006-04-26 @ 12:56:23
Hanna

de är franska mindre strl! ja, har en 34 de blir en 32! ;)

2006-04-26 @ 13:18:39
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Ida Annie

Cute, cute, cute!

2006-04-26 @ 14:34:26
URL: http://stylebyida.blogg.se
Anonym

Jag ( som tipsade om jackan ) beställer jättemkt därifrån och det är verkligen jättesmidigt. 41 kr tror jag brukar komma till i avgift för att ta emot kläderna, men numera är returen helt gratis. Laredoute betalar portot :D

Beställde för övrigt den där jackan igår :)

2006-04-26 @ 17:07:04
Susanna

Emma:beställde den så hoppas på att inte få behöva returnera
Ida:åh,proffshjälp! får jag fråga hur man får pengarna tillbaka (om man nu vill sända tillbaka plagget) om man handlar på postförskott? tack för hjälpen
v.japp,ha rbeställt den
anonym:jag beställde den idag ;)tack för tipset hörrudu

2006-04-26 @ 17:37:45
ida

Pengarna får man på en sån där banklapp som man går till banken med (den bank man har) och hämtar ut pengarna. Det är smidigt och svårt att misslyckas!!

2006-04-26 @ 19:22:26
URL: http://luckyem.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback