Bloggar kan vara en självförtroende-boost

Det är så kul för så fort jag får en tiny uppmuntrande/berömmande kommentar blir jag skitskitglad. Och att folk (öhm,1 person)vill att jag ska skriva är ännu roligare. Så,jag ska jag ska. Men nu dessa dagarna e jag lite nere&slö så kommer tillbaks när jag känner mig pigg igen( så slipper ni massa bittert tjat).
Imorn börjar iallafall första helgen! Sleepover geekystyle med Anna och hela köret (dvs Depp-filmer,godis,kaka,chips) och sen på lördag blir det klippning at last!
Här får ni lite låtar så länge:

Song 2-Blur (always)
Galang-M.I.A
Despair in the departure lounge-Arctic
No buses-Arctic
I want you back-Kooks
Heart in a cage-Strokes
Live forever-Oasis

Haha imorn ska vi köra practical joke på the i.p.. eller ja practil prank. Lol. Puss,


A TRACE
Anonym

Bra, det var det jag menade :) !

Kör hårt .

2006-08-24 @ 22:13:44
Johanna

Jag gillar din blogg jättemycket!
Du lyssnar på grym musik, har skön stil och har ett jätte roligt språk när du skriver :D
Det var du som fick mig att vilja åka till Göteborg i somras!
Och det gjorde du rätt i! Du bor i en jäkligtmysig stad, en dag bor jag där med!
Så fortsätt gärna blogga, du är uppskattad!
/Stockholms tjej 15 år

2006-08-24 @ 22:30:33

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback