Ett påpekande

När blev alla Göteborgare så stylish? Både males och females. Jag känner mig ju helt ful!
Snyggast människor hittar man i Vasastan och Haga , om ni ska hit snart.
Den vanligaste stilen är stuprör,stor kofta,flats/converse,liten skinn axelremsväska och snedlugg (på det typiska pretto-sättet) bland dessa trakterna alltså. Men nu har den utvecklats,hmm..
Finast idag: Ovanstående kombo fast med röd lack väska och stor
CryBaby tee,såå cool.

Alltså,jag måste köpa nya snygga kläder.  I'm off till bion!

A TRACE
lotta

Grym t-shirt! Vart kan man hitta en sån?

2006-08-03 @ 16:58:10
Susanna

lotta:på en liten shop i Götet...annars så finns den på ebay t.ex

tara

Har du också lagt märke till det!!! Jag blir seriöst tokig när jag ser en massa klä sig så snyggt!

2006-08-04 @ 11:09:12
URL: http://rabarber.webblogg.se
sweet

det är faktiskt lite stressande när alla klär sig snyggt. men det är kul oxå.

2006-08-04 @ 12:32:43
URL: http://sweet.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback