Och jag har fortfarande fet-ångest över håret.

Fast sen så kan jag bara skratta åt att jag ser ut som en björn. På +sidan är att mitt hår växer som övervattnat gräs och jag kan tvätta det färgade varje dag så ser jag nog ok ut till typ...november. Men det suger att känna sig ful nu, on top of everything.

Det finns folk som har det värre, stackars Anna min lilla kladdkaka♥ Nu när det är nian förresten ska alla vara så målinriktade och yadiyadi. Blivit någon sorts motreaktion mot detta "ja men skitsamma man kommrr alltid in på nt gymnasium". Inte bra. Men chill. Idag var vi o leta partigrejer till SO. Lite nördigt men jag tycker det e kul med valet.  Miljöpartist javisst?? 

Jag e skitsugen på att köpa kläder men pengarna räcker som vanligt aldrig till. Ska passa Elvira imorn kväll så det blir ju alltid lite...Hoppas hon hinner somna så jag kan kolla på Desperate bara :P Och Prison Break ikväll "whats goin on,whats happening" den där serien e rätt så kass ändå men åh så bra ändå.

Nu e min födelsedag på uppgång också. Tycker det e lite ångest att skriva önskelistor också. Men vill asågärna ha en låg 120-säng. En Lcd-tv, en ny garderob...






A TRACE
Anita

vadå har du sett det avsnittet?

Anonym

det växer ut ! Ska du inte visa oss en bild ändå, vi kommer att överösa dig med "detvarjuriktigtsnyggt-kommentarer" vilket som ! please !

2006-08-28 @ 23:11:10
J

om det får dig att känna dig lite bättre så kan jag ju bara meddela att jag gjorde misstaget att låta min mor komma nära mig med en sax för nån vecka sen, "trendigt och hippt" skulle det bli.Resultatet blev något i den här stilen.
http://soiland.no/gallery/d/3514-2/andrev_nerd.jpg

Jag borde förstått mitt f.d hårs grymma öde bara vid benämingen av "hippt".Så nu bor jag i mössor vid 25 graders jävla värme.tack mamma,tack.

skickade efter en såndär sjyst Påsväska från snooks hemsida,idag anlände den,kuvertet handskrivet och signerat av "Daniel Adams-Ray,Snook".Jag fick en chock,skrek till några gånger,du vet lite sådär Homer-aktigt med 3 sek mellanrum,sen började jag svettas som en man,och nu befinner jag mig högst upp på fjortiskurvan.Varför? inte riktigt säker på varför.
hm.
?

gillar din blogg,
ADJÖ.

2006-08-29 @ 15:45:59
Milla

Byt frisör.. det finns ju massa i göteborg som är bra ju.

2006-08-29 @ 18:39:33
URL: http://pourchic.webblogg.se
Jennifer

Det är ju nian som är roligast, jag lovar. Jag gjorde likadant att jag bara tänkte på gymnasiet i 9:an och nu ångrar jag mig. Så ha så kul det sista året! :)

2006-08-31 @ 07:23:51
Aless

att ha en "bad-hair-day" är det värsta. haha

jag gillar din blogg

2006-09-16 @ 15:38:06
URL: http://aless.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback