Dagens bästa :svalka

Eller ja,iallafall lite. 22 grader,pytteregn och skugga. Tack!
 Så det gick att vara på stan iallafall. Köpte födelsedagspresent, randig Indiska tröja och korallrött halsband med kuber från H&M (nedan). Där såg jag
Eleonore förresten,eller det måste det ha varit - gul väska och lbd.

Nu är jag faktiskt en aning stolt över mig själv. Jag sparar faktiskt pengar nu,på riktigt. Om jag ser något onödigt jag vill köpa så sätter jag stopp för shoppingsuget. Känns bra.
Plu
s att jag håller på och totalstädar rummet. Dvs rensar igenom alla lådor,miljarder påsar och hyllor som finns.
Jag sparar iaf till följande:
LCD-tv
Vänner & OC boxar
Höstkläder
En väska
Nya möbler

och än så länge har jag... ettusen ett hundra kr. Haha det räcker nog långt.
ffff



A TRACE
Anonym

Vi vill inte se dina nästa obefintliga små pattar! Du har bara en jävla massa papper, det ser man ju, dem är ju för fan kantiga! Dom är lika fulla med bomull som din hjärna.

2006-07-11 @ 01:17:53

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback