Blonde to brunette

What?? All wrong...

ö
 Btw igår såg jag en sådan himla cool väska/bag. I denna
modellen,naturvit. Det  coola var trycket, en svart Chanel 2.55. Haha, hett alltså!
 Och idag så såg jag typ den första klänning jag skulle kunna överväga att ha på mig. Rätt enkel, axelbandslös grå-vitrandig, superfin skärning. HM såklart.
Okej,denna DvF skulle jag väl kunna dra på mig också. Om jag var tvungen...
;)



A TRACE
J

den där tjejen som designar kläder med roliga tryck på, bl.a den där heta snubben på väskan,vad heter hon,jenny nånting..?

rock on bro.

2006-06-07 @ 20:31:03
Ebba

Jenny Hellström heter hon :)

elina

vart då? letat efter just en sån väska!

2006-06-08 @ 17:50:30
Sorbonne.blogg.se

Har också sett en sådan väska! I vilken affär såg du den?

De njag såg hade redan en ägare :)

2006-06-15 @ 11:16:04
URL: http://sorbonne.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback