Musik a la sommar

I Turkiet somnade jag till ipoden varje kväll. Jag är har blivit läskigt fäst vid den. Igår kunde inte jag hitta den och freakade ut totalt. Jaa, vad vore livet utan musiiiik♥
Just nu lyssnar jag mest på...

The Kooks platta Inside in inside out
Längst fram i taxin-
Snook (självfallet)
Crooked Teeth-Death cab
Snake-Audie Bullys
Amazing Life-Jem
To the sea-Razorlight
Fortress-Pinback
Crazy-The Kook (det är alltså Gnarls Barkley låten,originalet! tack Emt:D)
No one knows-Q. of the stoneage
Living fot the city-Stevie Wonder
Tony the beat-The Sounds
Seed-The Roots

Nu ska jag snart vidare till tandläkaren. Help me. Jag har fått världens tandläkarskräck. Och flygskräck. Och blivit mörkrädd. Jesus, vilken fjolla jag är.

A TRACE
v

vilken är bäst då, gnarls barkleys version, eller the kooks?

2006-06-26 @ 13:09:21
J

De senaste 2 veckorna vaknar,duschar,umgås,pissar,äter och somnar jag till"längst fram i taxin".Låtjäveln har blivit en del av min vardag,bajs.träffade Kihlen utanför combination på Kungsgatan för nån vecka sen,fan vad mycket det var jag ville snacka om men ungjävlen var så satans vacker att det enda jag fick fram var"du är så jädrans snygg",sen gick jag.
äckligt fin blogg du arbetat fram förresten.
stay bananas,
J.

2006-06-26 @ 16:37:56
emt

jadu, vad skulle jag läsa om inte din blogg. lika bra att kommentera , kan ju säga att jag har laddat ner alla låtarna ;) och älskar dom precis som alla andra låtar du tipsar om. varsegod för crazylåten, btw .

2006-06-26 @ 22:05:57
Anonym

Spelar den;
"Jag är en dum kanin, stum men ganska fin, jag åker spårvagn, ja de får man..." Med "I'm a barbie girl" melodin? Kaninjävel!

2006-07-11 @ 01:43:32
Anonym

Ja, gröna kaninjävlar har ju en tendens av att vara fjollor!

2006-07-11 @ 01:58:03

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback