Små söta tygskor

Det är verkligen det jag är inne på. Alltid älskat Lacoste Shine! Allra finast är det på dem där söta kortistjejerna med sina små fötter...Hm. It will never happen to me så det är bara å sluta älta! Jag kan säkert vara lite fin i dem också. 
När jag säger tygskor menar jag alltså inte alla sorts tygskor utan "gympaskor" i tyg.
Passar till allt eftersom dem är väldigt nätta,lagom preppt och är bekväma till våren.

Mina favoriter är original Superga,denna säsongen är dem lite ändrade och inte fullt lika snygga faktiskt.
Prislappen ligger på runt 500kronor.Favoritfärg:beige
Finns på NK och på Rizzo.
suoer

Lacoste Shine är rysligt snygga i 36-37 men lite för klumpiga för min del...Något dyrare, omkring 600 tror jag det är. Säljs i sneakersaffärer typ Radical Sports.Favoritfärg:marinblått
lacoste

DinSko har dem självklart copycattat som värsta Asos, riktigt gulliga. Kanske en aning breda dock.
180 spänn e iallafall INGENTING! Favoritfärg:brun'
kjk

Keds har lanserats i Sverige för första gången (väl?) i år. Har hört att märket var töntstämplat innan Mischa Barton tog över som modell. Lite farmorsstuk, inte så rund tå. Bekväma+billiga! 300 riksdaler på NK eller Nilson.
Favoritfärg: rosa!
keds

Converses låga modell är schysst,och lite slappare än dem andra. Favoritfärg: vita ska dem vara
Inte säker på vad dem kostar men gissar på 500:- ungefär.
l-ö


A TRACE
PrettyInPink

jag funderar på den låga conversen i vitt, känns lite nytt & det är faktiskt snyggt. Jag har bara en massa vanliga höga så jag ska nog investera i dem faktiskt..

marie

kan tala om att det fanns keds i sverige förra året också ^^

2006-03-15 @ 08:40:14
Linnea

Har ett par superga, och jag älskar dem. Så najsiga!

2006-03-15 @ 18:44:05
URL: http://linneasliv.webblogg.se
Julia

fast lång som du e alltid vackrast!promies!

2006-03-15 @ 20:28:14
URL: http://obsession.blogg.se
juicygirl.webblogg.se

Superga och Lacoste (förra årets modell som inte är lika klumpiga) är överlägset snyggast =)

2006-03-15 @ 21:22:22
URL: http://juicygirl.webblogg.se
Susanna

PrettyinPink:gör så!vita converse är det enda för mig,så ta ingen annan färg ;)
marie: okaj
Linnea:lovely..
Julia:hm
juicygirl:japp! modellerna blir lite sämre och sämr etycker ja

2006-03-15 @ 22:17:08
URL: http://fashionistas.blogg.se
Hanna

söta rosa tygskor är lovely! ;)

2006-03-16 @ 09:47:16
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Klara

har testat dom på din sko, sjukt billiga med osköna :/ är också himla sugen på låga tygskor. eller iallfall ett par vita skor ;)

2006-03-16 @ 16:25:01
Anonym

Säkert att Keds finns att köpa på Nilson? Hittar dom ingenstans :/

2006-03-17 @ 17:21:53
adeline

Jahapp, så blev man anonym.
* Säkert att Keds finns att köpa på Nilson? Hittar dom ingenstans :/

2006-03-17 @ 17:23:12
URL: http://adeline.blogg.se
annaA

PS keds har funnits i 100 år i sverige på tantsko- affärer. Där har de alltid funnits och där kommer de alltid finnas- köpte ett par för 4 år sen.

2006-03-18 @ 13:25:54
Jennifer

I love såna skor asså. Jag tänkte satsa på ett par marinblå lacoste men nu vet jag inte längre. Åh, vill ha alla!

2006-03-18 @ 22:41:58
cecilia

hej, tenkte beställa ett par superga från internet, men jag undrar med storleken. vanligtvis har jag storlek 37 på skorna. är superga skorna stora i modellerna? tenkte att du kanske vet, eftersom du har ett par:))

2007-01-07 @ 20:31:57
Anonym

hej , kostar dom rosa 300 kronor ? Och finns dom kvar på nilsons ?

2008-01-09 @ 22:18:57

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback