You always want what you can't get

Visst är det så?! I alla sammanhang. Jobbigt värre.
Nu vill jag tillbaka till Condeco,haha! Jag var riktigt trött på det stället efter den veckan med 7 timmar/dag & bara en halvtimmas rast (!). 
Men när jag var och hälsa på igår kväll, jag ba åååh jag kan ta på mig förklädet ;D Mest för att alla är så schyssta där. Josefina skulle lära oss att göra latte på en sån där stor komplicerad kaffemaskin. Det gick ju bara SÅÅÅ bra. Jaja.

Jag har känt mig sjuk hela veckan. Idag också. Eller halvsjuk,vaknar&somnar med huvudvärk&illamående.
Så idag har jag det bara slappt. Jag och Joanna köpte en "Vänner"dvd som vi kikade på med Ben&Jerry's bredvid...Nu är hon iväg på modevisning,som jag tyvärr inte kan gå på. Ska föröska blogga lite roliga inlägg och knapra Ipren resten av dan:P

Igår såg vi I hennes skor. Njae,den var inte så bra jag väntat mig,eller hört att den skulle vara. Fast iförsig är inte den my kind of movie. Typ dramakomedier,nepp. Men bra skådespel!

Det var längesedan det var musik på bloggen...
Bäst just nu är;

The Sounds-Dying To Say This To You.
Jag äääälskar Song with a misson. Men deras all-time bästa låt är Hit Me typ den första , äkta poppare-musik med randiga trjor,Converse och agressiva hopp (Julia);D
Och RocknRoll e skön.


A TRACE
Lisa

The Sounds är ju så bra. Deras stil är så skön! Jag måste skaffa skivan nu. Ha det bra! :)

Susanna

Lisa:visst är dem?!ja gör det,redigt bra

2006-03-19 @ 19:24:12

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback