Sussie goes tråkig

Ingen kul dag idag heller. Jag har känt mig riktigt sjuk i typ en vecka nu men vet ändå int eom jag är det...Heavy ögonmigrän kanske? Mådde jätteilla förut t.ex.
Kanske berodde på att jag varken åt frukost eller lunch:P Men men.   
Vi spelade brännboll iallafall,i regnet men brännboll e fan ball. Även fast vi loosa stort.

"ÄR" har fått cheera upp mig iallafall. Tar tillbaka att dem inte är lika bra som förut,bättre än någonsin!
Nu borde jag väl plugga på matte prov men, fuck it. Orkar inte skolan längre. Haha, "jag kan känna lärarnas besvikna blickar på mig".
Imorgon ska vi iaf cykla till skolan,hurtigt värre.

Jaja,hoppas ni har det bra gott folk,

Le Parkour-Motorisk Afasi &Filthy








A TRACE
Julia

Åh, jag bara längtar tills skolan ska ta slut. Sisådär tre veckor kvar nu... är så extremt skoltrött för tillfället. Ska bli skönt med ett långt sommarlov och sen helt nya grejer i gymnasiet.

Anonym

AHH ÄLSKA SNOOK

2006-05-17 @ 18:09:21

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback