Sussie skriver av sig

Jag heter varken Suss,Sanna eller Anna. Sussie eller Susanna,annars får det vara. Tydligen har några folk i skolan problem med att komma ihåg detta...;)

Får jag först säga hur jävla onödigt det är med folk som försvarar sig på bloggen. Asså jag menar yp i stil med "förlåt att det mest blivit dagens....","jag ska försöka fixa in lite mer bilder", "på senaste har jag inte haft tid" och yaddiyadi. Min blogg är min blogg. Din blogg är din blogg. Den som läser,läser that's it liksom.
Så jag tänker inte försvara att jag knappt skriver något vettigt,varken om kläder,smink eller kändisar längre som den här bloggen först handlade om. 
Efter seriöst tänkande (eller jag kanske inte seriöst) har jag kommit på att jag faktiskt inte vet särksilt mycket im kläder,mode och att jag faktiskt inte BRYR mig särskilt mycket heller.

Jag ser folk överallt och tänker wow vad snyggt och sån där ska jag också ha och blabla. Men in the end, tar jag det som jag känner mig bekväm i.
I vintras skrev jag typ nån lista inför våren 2006 allt jag skulle och o.sv. Har jag använt några rosetter?Lårkorta shorts?Tjocka skärp i midjan? NEJ.
Mina fashionabla tankar blir aldrig riktigt till kreativitet helt enkelt. Men det har jag accepterat nu.
Och hallå,jag tycker det är så mycket roligare att shoppa dvd-filmer,ringar,väskor,krämer,mascaror och teknikprylar än ett par jeans. Faktiskt.
Tur att man har något fint,en äkta stilikon, att titta på varje dag iallafall.

OBS! DETTA INLÄGG KOMMER JAG MED ALL SANNOLIKHET ÅNGRA ATT JAG SKREV IMORGON.
  

A TRACE
sweet

Du verkar skön.. jag blir oxå modetrött lite då och då, man orkar tänka på kläder och smink 24 timmar om dygnet lixom.

take care!

sweet

jag kan uppenbarligen inte skriva idag. man orkar inte tänka på kläder och smink skulle det stå.

2006-05-09 @ 23:06:45
URL: http://sweet.webblogg.se
Hanna

åh! ja, tänker ofta på mode o nu har jag ibland insätt att inte alla gillar mode lika mkt som ja så då blir det inte lika kul! ;)

2006-05-10 @ 09:49:15
URL: http://lilyrose.webblogg.se
v

hehe du har rätt :D

2006-05-10 @ 16:01:28
URL: http://hoochie.webblogg.se
sara

haha jag älskar lårkorta shorts och allt...det blir så mkt roligare än att vara bekväm, och shoppa ett par jeans är urkul! men du fortsätt shoppa det du tycker är roligt!!!

2006-05-10 @ 17:58:25
Susanna

sweet.takc detsamma!precis,och det finns faktiskt viktigare skae rhär i livet...

hanna:to bad:P

sara: smaken är som baken!

2006-05-10 @ 17:59:27
Astrid

Haha! Jag alskar inlaggets avslutning i versaler! Men det ar ju sant. Man kan ibland undra hur mycket av det man ser som bara ar passivt intag, och vad som faktiskt har nagon slags influens pa vad man har pa sig.

2006-05-14 @ 17:02:50
URL: http://www.astridw.blogspot.com

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback