Nejtack x2

ää
1.Sådär kan man ju bara inte gå klädd!Put on some shorts eller nåt,woman!
Igår hade förresten min första klänning,kofta,strumpbyxor kombo. Det kändes udda och uppklätt. Fast rätt fint , men jag håller mig nog till brallor framöver...

2. Det är backstabbing i tjejgänget/Trouble in paradise eller vad man nu ska kalla det. Usch usch trodde skvallra hade mellanstadie-stämpel.


A TRACE
Astrid

Haha, jag vet, Sofi ser helt galen ut! Skorna ser helt konstiga ut ocksa, typ som om dem ar inklippta ifran nagon annan bild.

Och leggings/tights var ju trendigt for typ 3 ar sedan, forstar inte varfor alla ska envisas med att tycka det ar trendigt forst nu.

Ah, trist med backstabbing, det ar alltid sa jobbigt nar kompisgang helt plotsligt har "sidor" och hela dynamiken forandras. Hoppas att det loser sig snabbt!

Suss

Astrid:de tjag stör mig mest på att hennes skjorta är normallängd om man ska ha legging o överdel måste den ju täcka en aning...annars är leggings rätt hett. tack tack,det känns så himla konstigt bara alla vi är astajta.

2006-10-07 @ 18:33:11
URL: http://sussiella.blogg.se
Danni

Jag håller med dig, hon borde defenitivt klä på sig!

2006-10-07 @ 22:01:27
URL: http://miumiu.blogg.se
Astrid

Haha, alltsa I know att hon har galentajtsrumpa, vilket ALDRIG ar snyggt. Oskrivna regeln nar man bar leggings eller tajts ar ju precis som du sager, att bara nat som tacker rumpan! INGEN ser charmig ut om man har det med normallangd pa kladerna, som ju Scarlett Johansson fick kanna pa nar hon hade pa sig en san ful kombo.

Nej, det ser helt galet ut. Tajts ar INTE ersattning for ett plagg pa underdelen liksom.

2006-10-08 @ 02:06:21
URL: http://www.astridw.blogspot.com
jessica

alltså, bara tajtsen är heltäckande är det ju hur snyggt som helst. det räcker ju att det går precis nedanför rumpan. viket den skjortan gör i bak.. shorts till hade blivit för mycket.

2006-10-08 @ 21:19:27

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback