Nu var det höst och lov

JA  JA  JA JA JA JA! Det är lov. Och det behövs som aldrig förr. Ska bli nice även fast jag inte ska åka iväg,att kunna vara hemma en vecka är sån lyx för oss utarbetade skolbarn.
Det enda inplanerade är att gå och se Johnossi på Trädgårn och kanske Raymond och Maria (för att det antagligen kommer vara packat med heta prettokidz)

Invigde med lite bio med Anja. Det är skönt att det finns flera filmnördar liksom. Men jag får försöka keep up med henne...Vi såg Babel iallafall,som var otroligt bra. Verkligen alltså! Idag har det öst ner utan stopp och det är lite mysigt. Fast jag kan ju tycka lite synd om mina fossingar & Converse där det är hål lite överallt. Köpte Stolthet &Fördom och en gigantisk kanelbulle. Nu till Anita, hejdå

Åh nu ska jag härma
henne lite förresten med filmerna

Alexander,Anger managment, Bugsy Malone, Bruce den allsmäktige, Crash, Chocolat, Charlies änglar 1&2. Duplex, Fight club, Helens små underverk,Kill bill 1&2, Legally blonde, Love actually, Mean girls, N.Y minute, Oceans 11 & 12, Pirates of the caribbean, Royal Tenenbaums, Sagan om ringen-triologin, Sin city, Snygg sexig &singel, Stolthet och fördom, Titanic, Tretton, Zoolander.

A TRACE
emma

åh suss, känner inte du för att ha en fillmkväll med mig på lovet? och kolla alla dåliga tonårsfilmer, tretton, fjorton suger och dom :D ?

2006-10-30 @ 13:26:33
Sara

:O kan man få hänga på ? (A) haha

2006-10-31 @ 11:32:25
Ebba

Det är lite konstigt att inte Zoolander blivit mer populär i Sverige, den är ju sjukt kul, precis min humor :)

Anonym

fel adress.. :S

2006-10-31 @ 14:56:00
URL: http://casualmixture.blogspot.com
Estelle

Woho för lovet!

2006-10-31 @ 20:40:18
URL: http://estelles.blogg.se
sanna

´härligt med lov!

2006-11-04 @ 12:54:37
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Anonym

Väntar på nya inlägg! :)

2006-11-07 @ 19:25:09

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback