Borde sova sött

men jag snor en lista istället (alexandrasfavoriter).
Förresten är min sjukt stora garderob nästan,nästan klar! Den är som sagt sjukt stor men också sjukt snygg. Mina kläder får plats på typ ett hyllplan:)Ok,enjoy.


Senaste impulsköp: IKEA-grejor
Bästa fik(et): Husaren,Vanilj
Färg du hatar: Magenta,ljusblå
Någon som gör dej förbannad: Hoho miljarder. Just nu, en kille på last.fm.
Så får du motion: Går typ överallt
Om du var en blomma: Så skulle jag vara en blodröd ros. Eller nej en lilja, =susanna på hebreiska.
Det dyraste du äger: Min nya garderob i guess.
Tidigaste barndomsminnet: Joanna&Julia jagar mig runt soffbordet på Ingenjörsgatan.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Hur e läget
Samlar på: Filmer,låtar
Underskattad grönsak: Avocado
En bil är ett/en: Rätt soft grej
Pryl du inte kan vara utan: Ipod!!!!
Ditt livs aha-upplevelse: Odontlogen är ett ställe,inte ett yrke (haha Kristin)
Lyx är: Att vara lycklig. Och nyköpta tidningar
Tidningar du prenumererar på: Elle,Damernas
Du gör med 100 upphittade kronor: Lägger i min rosa glittriga låda
Nån du saknar: Mamma, och the old girlgang
När grät du senast: Efter frisören tror jag
Du tycker det är tantvarning: När man börja rvarje mening med "dagens ungdomar.."
När är du gammal: Nu. För vi har 40årskrisen vid 14 :P

sweet dreams,


A TRACE
Mimo

varför grät du hos frisören? )-:

Lena

Bor du inte hos din mamma eller? :o

2006-09-16 @ 12:59:28

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback