Transforming

Bort med VR,Cosmo,Solo och yadiyadi... In me NME,RoliingStones,Stardust,tack!

Ready for love
-Bad company

A TRACE
sara

nej varför har du slutat med mode? det var ju det intressanta med din blogg. fortsätt med det!

2006-09-04 @ 17:01:05
Anonym

sara:detta var mest allmänt asså inte blogg-relaterat:P men asså jag fortsätter me dkläder smink kändis osv bara att ni inte förväntar er en typ Sigrid-blogg:P

2006-09-04 @ 21:18:36
Astrid

Neeeeej NME = wank! Det ar typ som Hant Extra i mainstream indie-format. Och de citerar alltid helt fel av doma fran dem jag kanner som varit med (i sma men inte okanda band.) Helt oseriosa! Da tycker jag att Q och Spin ar roligare.

Rolling Stone ar dock trevlig for intervjuernas och fotografiernas skull :)

Sussie

Astrid: kanske inte superduper kvalité men dem skriver om mina sorts band yaknow...Men ska kolla in dem andra dårå

2006-09-05 @ 14:48:15
URL: http://sussiella.blogg.se
Astrid

Sussie, jag brukade lasa den varje vecka upp mellan aldrarna 14 - 18 ungefar, sa jag vet att den har appeal :) NME alltsa! Hade sparat allihopa fast nar jag var tvungen att rensa ut mitt rum kandes det inte sa troligt att man skulle orka slapa en miljard NMEs med sig till England, sa det fick bli pappersatervinning.

2006-09-07 @ 00:27:30
URL: http://www.astridw.blogspot.com

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback