Utmanad

Av Camilla, vilken omtanke.

Vad heter du?

Susanna/Sussie/Suss
Vart bor du?
Götet:P

När är du född?

24 september (söndag!) 1991
Beskriv din stil med 3 ord?
Varierande,bekväm,svartvitgrå
Vad innebär mode för dig?
Mode är mest tidsfördriv för mig,älskar att läsa,se mode men tar inte till mig trender alls mycket...
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M always.
Shoppar du second hand?
Nope. Eller jo smycken
Vilken är din favoritdesigner?
Stella Mccartney,Chloé,Luella
Vad är din favorit i höst?
Randigt
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Alltsomallt min månadspeng
Dyraste plagget respektive billigaste?
Handlar inte dyrt. Nån jacka kanske. Linnen från H&M.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
MER! Då jobabr man ju förfan
Brukar du tröstshoppa?
Nej,tröstäta.
Högklackat eller lågklackat?
Alltid alltid lågklackat.
Vilken är din drömväska?
Två Chloéväskor (den där vita marsmellown!) från hösten 05.
Vilket blir ditt nästa köp?
En kofta.
Favoritblogg?
Sweet och Rar förtillfället.
Vilka är dina stilikoner?

Mary-Kate Olsen.Asså skulle nog egentligen inte sätta på mig något som hon har,men enligt mig har hon och kommer alltid ha ballaste stilen-
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Sen jag började med ELLE?
Vad vill du jobba med i framtiden?
Inom tv/film, eller journalist, fast mest ska jag bli känd.
Favoritplagg just nu?
Mina nya svarta halvglansiga Monki stuprör.
Favoritaccessoarer?
Långa halsband och halsdukar/sjalar.

Ärligt talat vad ÄR det med listor?


A TRACE
Alexandra

Åh, vi är tvillingar du och jag! Fast med 6 års mellanrum=) Grattis i förskott!

sweet

åh, vad du är gullig. det var nog det snällaste jag har läst.

2006-09-30 @ 00:02:20
URL: http://sweet.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback