Blipblipblipblop

Radera det där jag tänkte om "roligt" projekt. Eh. Frågan är varför alla människor på stan blir livrädda när man trycker upp en kamera i facet på dem och frågar hur mycket pengar dem slösar??

Jag måste tipsa om en alldeles alldeles underbar låt jag hittade. En utav alla electro människor- Boom Bip, med låten
One of eleven, lyssna här (om det funkar). Kan säga att killen är riktigt duktig iallafall utifrån vad jag har hört. Till exempel Girl Toy och The Move. Borde leta skiva, yes... Electronica eller electro eller elektronisk musik eller vad man nu kallar det, kan oftast bli så väldigt likt allt annat och plain. Men har mina perioder i vilket fall, electro-influerat är alltid nice iallafall. Ciao

A TRACE
Anita

Det är äkta sån där "gå runt i affären" musik. :P

Suss

neeej fett inte!

2007-04-12 @ 12:53:15
URL: http://sussiella.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback