Häggblom x 2

Musikklubben. Så djääääävla pepp. Bla, världens mest uttjatade utryck men whatever.
"We're the club you wish you'd started "liksom... moha.

Idag köpte jag en randig liten tygbit på Myrornas för första gången iaf. Skabbet kan funka,alltså. Varför INTE köpa kläder för 35 spänn liksom?! Den här måanden blir det tight om cash och det är inte så djävla kul.
Jag ville till Brännö på lördag,
Jag ville till det där block party med [ingenting].
Jag ville ha gott om booze på Valborg, fast jag blir nog förståndig och bangar hela denna misär.
Jag ville ha en massa ny skivor också.

Vi fattiglappar får klara oss på max 1spender-månad/året och sälja oss som värsta hororna till Tamar-cigg:P

blackah,blackah,blackah,blackaaaaah

Daft punk is playing at my house-LCD Soundsystem
Je veux te voir-YELLE
Emerge (adult mix)-Fischerspooner
No matter what you do-Benni Benassi
allmänt michael jackson-feveeer



A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback