"He wants to sleep in the city that never wakes up, blinded by nostalgia" *

Jag trodde det var fredag. Men det är lördag,va?

Skolan var ok, med historiens bästa Samskole-konsert (antagligen bara för att det vara nionde klassare only)!!
Agnes rockade loss på "Walk idiot walk" och Pauo&Harald funkade bättre än någonsin under "Tvåan är död". Och sen Axel och Agnes på "Better together", så djävla vackert. Och naturligtvis; Sara den ultimata trummisen. Tamburinen Åke fick vaa med också. I vilket fall, blev jag rå stolt över mina duktiga vänner. Bäst!

Men allmänt huvudvärk liksom.


Jag fick en gratis Modette, ni vet det där så himla nyskapande kreativa magazinet (!) som inte alls försöker vara Numéro och Nylon och där en väldigt underground modebloggare av någon anledning fått redaktörsjobb, och hade rätt mycket tid to kill eftersom Annie var försenad, så jag satte mig i solen bredvid mina buds Fylle och Gubbar. (längsta meningen än så länge?) Mmm. Men för att vara något så svennigt som en "mode/livstilstidskrift" så tålde jag faktiskt den. Om än en aning klyschig och wannabe.

Och så äntligen, äntligen Marie Antoniette som jag får njuta av för andra gången. Den där filmen fastnar verkligen och Kirsten som är den ultimata hat-kärleksbruden, är så otroligt charmerande, duktig och fin att se på där.
Jag saknar förövrigt min dvdbudget :(
ciao bellas,


"She wants to sleep in the city that never wakes up,
and revel in nostalgia"

*Old yellow bricks-Arctic Monkeys

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback