Tjat-eli-tjat

Galet bra. Galen lycka.
image244

Den här sommaren kommer bli råball. Spelningar,spelningar i massor. Roskilde, Way out west, Snook, Arctic, Mando Diao. Jag har inte sett fram emot sommar på flera år, jag har aldrig något att se fram emot. Men nu så! Och så åka till Agnes i Marbella och vara allmänt schtekig ;D Sen när jag fyller 16 ska ju jag fixa ett högavlönt jobb och jobba asset av mig, spara pengar och flytta till någon skabblägenhet med Ida när vi fyller 18. Yeaaaaaj.
Jag brukar vara för lat för att planera och kämpa för grejer. Men icke!! 

Och hey, alla ni som ska dit den 26, beware of me och Emma för INGEN ska stå framför oss i kön, INGEN ska knö sig framför och INGEN ska tro att dem älskar Arctic mer än oss! tjao,

A TRACE
Anita

hopp, när dog våran drömm om att ha en lägenhent tillsammans?


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback