VET NI VAD JAG HATAR!?

Äckel- föräldrar som bara är dumma i huvudet. Vem fan ger dem rätten att bestämma när dem inte ens kan kontrollera sin egna djävla liv.
Pengar. PENGAR FÖRSTÖR BARA ALLTING.
Förväntingar. Visste jag inte då, visste jag inte. Man ska aldrig hoppas eller se fram emot någonting, för det mesta blir ändå bara dåligt till slut. Fan,trodde jag lärt mig av mina misstag.
Våren. För jag blir så patetiskt känslosam och irriterande, palla ej det.
blabla jag är arg. jag sörjer roskilde eller arctic monkeys i stockholm. antagligen båda.

*
Sen när blir smått stort? Men nej, och jag vet inte och orka vara så irrationell. Och orka vara så jobbig. Och orka vara så egocentrisk så att man sitter vid en dator och beklagar sig. Orka sentimentalitet. Orka drömma.
Jag vill ha oktober.

(Shitt, detta börjar likna min andra blogg, haha.)


A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback