Radio kanske är nya greeijen

Nu ska jag snart lyssna på dagens sommarpratare,Gustaf Skarsgård. Han har alltid varit en stor crush. Så djävla duktig också. Jag fick krama hans brorsa utan tröja en gång när han jobbade med pappa på stadsteatern, och så gav han farsan en tröja. Fetttt tighta. Men i vilket fall, han är ju INGET jämfört med Gustaf Gustaf är den äkta mannen liksom. Och sen ska jag lyssna från igår då det var med Howlin Pelle, vem vill inte höra hans egotalk på typ norrländska? Jag gillar.
Radion är ju allt annat än passé. Jag ska gå in i rollen som kulturtant (inte snobb!) på riktigt och lyssna på massa litteraturprogram i P1 typ. I'm bringing radio back haha. Och kassettbandet, bergsprängaren och VHSen. Framförallt VHSen. rewind-forward
Blabla.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback