"Vad är detta för samhälle vi lever i?!"

Haha. Ibland är det så roligt att säga sådana grejer. Men! Jag är faktiskt en upprörd konsument/ungdom/svensk/skattebetalare(jo!)! Kolla här, jag råkade råkade se fel datum i kalendern. Jag trodde att jag skulle till tandläkaren(käftis,som emma säger haha) igår FEMTONDE, men oj det var tydligen FJORTONDE. Big difference liksom...Och så ringer jag har typ jättedåligt samvete,men hon tandläkartanten är så himla trevlig så, och bokar direkt en ny tid, och säger "ingen fara" "då ses vi 3e september dåja". Precis när hon ska klicka mig, så hinner jag säga att vad skönt att man inte behöver betala något för mitt lilla misstag. Då kommer hon pltöslig på att nej men kära du, det är en avgift på 200 kr för en oanmäld avbokning. Ska jag, en liten harmlös tonåring, punga ut 200 spänn så att dem ska få mer i lön den månaden?! Näe fyfan. I dont thinks so bitches. Jag tänker från och med nu bojkotta tandläkaren så att de aldrig får tag i mina 200 kronor. Jag vill egentligen inte ens gå dit från första början, ha nån främling med latexhandskar pilla i sina tänder och sen med en gigantisk elektrisk borr. Isch. Jag menar, fine, jag röker, dricker kaffe och och cola, käkar rent socker en gång om dagen och tycker att borsta tänderna är det tråkigaste i hela världen. Vad ska en misslyckad läkare göra åt det??????

A TRACE
emma

det lönar sig inte att vara trevlig, har du inte lärt dig det än lilla suss.


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback