F*TTA!

Oh yes, I've started saying the F word. Förlåt mig så hemskt mycket. Det är vidrigt!
Men jag kom på att jag skulle ju göa värsta feta julkalendermusikgrejen här på bloggen och nu är de liksom 4 dagar till julafton (bläh)!
Men okej nu så ska jag göra det anyway. Det är lite mer underhållande med något visuellt så jag lägger in videos.


18 december

Edith Piaf- Non Je Ne Regrette Rien
Alla måste se La vie en rose-filmen! Bästa jag upplevt på länge!

19 december

Prince-Kiss
Uh yeah. Chillparty i sitt essä..

20 december

Billie Holiday-Fine and Mellow
Åh vilken fin video. Så jävla underbart med alla jazzdudes va. Och amerikanska 50-tals tvmän, så smoking hot.
Är överhuvudtaget väldigt fascinerad över riktigt gamla videos som finns på Youtube, att något spelades in för 50 år sedan och sen hamnar på internet så alla kan se det. Tack för det liksom.

Nu:Whopper cheese meal plusmeny med cola att ta med. The ordinary order på BK. Finns inget bättre än burger king i det förjävliga kalla mörkret. Lyckan ligger i potatisen som man säger,haha nej mitt egna ordspråk.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback