Glen or Glenda?

Det finns nu inga olikheter mellan "min bilddagbok" och "min blogg", det är ju lite synd för jag antar att det bara är typ två av mina vänner som läser "min blogg". Anyway.

Jag vill bara uppmana vilka det än nu är som läser, att se filmen Ed Wood.
Av alla Depp filmer (jag är ett gigantiskt stort Johnny fan,ja) så har nog denna kommit till att bli en klar favorit.
Den är så snygg,så snygg. Tim Burton är ju alltid ett geni på att komponera ihop jävligt intressanta och konstiga filmer, precis som i detta fallet. Men här är det också all wrapped up in Hollywood (väldigt skräckfilm) på 50-60talet och det är bara så väldigt läckert. Johnny Depp i Ray Bans, Sarah Jessica Parker som den blonda pinup-flickvännen och Bill Murray som glambög.
Se den, se den, se den!

Jag känner att ännu en Johnny-period kommer över mig. Excellent.

image285




A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback