Lyckoyra

Fortfarande- såklart! Youtubat, spanat bilder, lyssnat sönder  Whatever people say I am,thats what i'm not hela dagen.
Fast jag var ju först en kortis i skolan. Nationella prov,3 h :P Som tur var jag lite förberedd, mohaha.
Skulle skriva uppsats om barndomsminne typ. Det blev om när jag blev ballerina, haha näe men när jag sökte till balettskolan. Här blev det jävligt sentimentalt, ja.
Smörade på riktligt eftersom jag vet att min lärare (biiatch) vill ha sånt cheezyskit. Vi hoppas nu iallafall.
Ett enda jävla mvg, som jag hållt alla terminer, det kan jag väl få behålla...

Let's keep the music rollin', höhö...jag är väldigt sjuk, och väldigt rastlös.

B
Bathwater-
No Doubt
Behind blue eyes-The Who
Bittersweet symphony-The Verve
Blood-Editors
Breakout-Foo Fighters
_

daamn, detta är svårt!

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback