A&S productions

Frustrerad vid tangentbordet :P Jag kan inte komma på något slut till novellen!!!

Sett en dålig och en underbar
film idag.
Nästa år, då jag kommer vara stenrik,
ska jag köpa sånt all-a-round kort så man kan kolla på hur många filmer som helst. Hänga på Handels,Draken och Chalmers och banga skolan i en och en halv vecka. (icke-gbgare fattar väl inte)
Paradis.
När är Oscars-galan förresten? Hoppas på little miss sunshine,till bästa film.

Låtar,typ.
The prayer-Bloc Party (bästbästbäst)
Gotta get myself into it-Rapture (brabrabra)
Joey had a smoke- MeG & Dia
This place is a prison-Postal service
You really got me-Kinks
Maple leaves-Jens Lekman
Laisse tomber les filles-France Gall
Mercy mercy me-Strokes ft. Eddie Vedder&Josh Homme
Marble house-Knife
Over and over-Hot chip ♥
Cecilia Lind-Cornelis Vreeswijk
Faces are hardly ever forgotten-Chuck morgan
The devil is bad-Baybies

(jag har inte smokat en enda gång idag, hurrey!)

A TRACE
emma

du kommwer vakna på natten och gå ut och småka, tro mig jag vet. en dag utan = en helvetes natt

2007-01-30 @ 12:59:19

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback