Nostalgi-a

Jag fick infall idag, efter att jag kommit försent.
*Tydligen stänger jag av mitt mobilalarm (som är läskigt högt& jävligt) i sömnen eller något, för jag har inte vaknat på en vecka typ. Och den ligger ändå på golvet vid andra änden av sängen.
Och min iPod hade letat sig till min kudde från högtalaren. I'm a scary-sleeper.

Jo,nostalgi infall. Som jag liksom alltid överproducerar. Men jag har inte haft nostalgi för någonting på hur länge som helst,
är det då för att jag varit glad och lycklig på senaste- så jag behöver inte förlita mig på gamla minnen?
isåfall menas det med att jag är sur och olycklig idag:P

Vår, vår,vår.

Promenera hem i solen med iPod, genom vasastan i bara jeans tröja och sjal.
Komma hem till en tom lägenhet tidig eftermiddag, solljus genom köksfönster, lyssna på massa musik som betyder så mycket mer på våren. Gå till Movieline med Anita bredvid vattnet.
Uteserveringar. Nya tider och vårkänslor.
Våren är musik liksom.


CK-På rosa moln
, jag vet inte vad det är med den freakiga låten men den bara representerar allt.

blabla hejdå haha,


A TRACE
Julia

...sitta på balkongen och äta frukost medans man prasslar med tidningen och lyssnar till koltrastar, och sedan promenera genom haga och vasa allé till skolan!


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback