Rysning

Att se Regina Spektor live kommer bli helt magiskt.
Visst låter hon som en blandning mellan Laleh och Björk?

Lady, är en av de vackraste pianolåtarna som finns (0:35 in i låten är helt hjärtskärande vackert)
Apres Moi, är en modern rysk symfoni typ



Annars ser jag typ mest fram emot Architecture In Helsinki på Way out west. Nytt favoritband (ett utav många). För att inte tala om Hives då såklart. Eagles och Albert krockar,illa! Frågan är om man ska gå efter musikintresse eller Strokesmedlem-intresse?

A TRACE
Johanna

Regina Spektor är en gudinna! Samson, On the Radio m.fl. är det vackraste jag vet.
Om du gillar Regina skulle jag kunna tänka mig att du också skulle tycka om Leslie Feist. "My Man, My Moon" är min favorit.

2007-07-29 @ 23:29:31
M

springaspringa mellan albert och eagles of....

2007-07-29 @ 23:38:01
Suss

lyssnar faktiskt på Feist, galet fin röst!

Isabelle

Jag älskar henne! Ska du också på way out west?

2007-08-01 @ 17:05:23
URL: http://isabellesblogg.blogg.se
Suss

si si

2007-08-01 @ 18:22:37
URL: http://sussiella.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback