Yes please

Cold War Kids är så galet bra och duktiga. Var bara tvungen att skriva det. Visst är "Hang me up to dry" ett mästerverk, men det är bara ett av många. Ta bara "Robidoux" till exempel. Oh ja. När ett "nytt rockband på indiehimlen" verkligen är så bra som folk tror, då kan man bli riktigt lycklig.
Frågan är varför jag ser Josh Homme framför mig varje gång jag hör sångarens röst?

Jag tror f.y.i att det här är min framtida
man. Andrev Bergström. Filmnörd 8som är svag för amerikansk film), mörk, mycket äldre än mig, tönthunkig. Och hör på det där namnet, Andrev, så där lite mittimellan exotisk från något svårt land. (Om jag inte stjäl Alex Schulman,vill säga)

Just nu kollar jag feta värsting högtalare på nätet. Dregel, dregel. Det finns få saker som är så sexigt som svart teknik. Ta den här tillexempel, fan va min iPod hade trivts bra där. Dem är typ meant to be, jag tror verkligen det. Och Apple store har gratis frakt, är inte det ett tecken då? Och att jag får min lön i övermorgon. Excellent...

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback