Eh, eh, balkaan!

Judisk , balkan och orgelmusik. Nyckelord dagen till ära(äh?). Vill mest uppmärksamma min nya förälskelse Beirut,kommer till Roskilde! Världens bästa moderna indieorkester/orkesterkille. Gulag Orkestar (låten) är massa känsla helt enkelt. Nu är det tydligen midsommar, här i hällregnet. Jag har inget minne utav att jag någonsin firat midsommar under min barndom. Eller iallafall inte av de senaste fem åren. Men jag har lärt mig att precis hela småstora Göteborg är stängt. Precis ALLTING är helt stängt. Djävligt frustrerande. Orka det.
Jag har blivit en sådan partypooper. Jag, Susanna, har liksom inte en enda cell i min utarbetade sjuka kropp som vill festa alt supa.
Hihi.
Fast, nej, det är inte så kul.

...och Amy Winehouse-Back to black såklart..

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback