THE END OF AN ERA

Imorgon splittras 9a, Samskolan. Splittras. Byebye, never again, no more liksom.
Det är ett djävla tjöt för tillfället, men faktum är att detta förtjänar att djävla tjöt! Framförallt måste jag klara mig utan eyeliner imorn, hur fan ska det gå liksom?

Vill ni veta mer om min klass (vrf ni nu skulle vilja det..?) så hänvisar jag till
Emmas blogg.

image264


Sedan är det plötsligt sommarlov och jag är helt noll förberedd. Jag är inte så särskilt förberedd på denna värmeböljan heller, den värme som orsakar epileptiska solanfall och skavsår. Det finns en anledning till att jag inte bor i Medelhavet, hallå.
I vilket fall,"Den här sommaren ska bli den bästa någonsin!!" som det heter enligt manér. För första gången kan jag faktiskt tro det lite också, fast bara lite. Men what the fuck hur fel kan det bli med;
Arctic Monkeys x2
Jobb x2
Roskilde
Spanien med agnes
Way out west
och....Danmarkskrök!


Jag har nästan bestämt sommarens ultimata soundtracklåt
Young folks och snäppet därefter When you were young. hej tonårsromantik

A TRACE
Julia

"...I don't think 6 years count as an era..?"

emma

mhmmmm, jag har den nackdelen att jag har lätt att blir alldeles för sentimental&blödig, men vafan våran klass är älskvärd!

2007-06-13 @ 14:56:59
URL: http://emmmat.blogg.se
emma

...och så ska du ut till kossorna med emma&quristy också.

2007-06-20 @ 17:23:25
URL: http://emmmat.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback