"My little girl is growing up!"

Haha gissa vad jag precis gjort. Skrivit färdigt ett CV! Kul skämt...här är man vuxen.
Julia har precis jobbat med detta i skolan så det blir sjukt seriöst också. Fett.
Caféer of Göteborg here I come,typ.
För jag måste ha jobbjobbjobb!För JAG ÄR EN PENGAKÅT MATERIALIST.

Kaiser chiefs darlings ♥
Modern way,Born to be a dance,Everyday i love you less and less,Take my temperature

Idag satt halva 9a under sa-lektionen på skolgården med ryggarna mot tegelväggen (classic!) i solskenet.
Det var sjukt soft. Och vinden var inte vinter,den var vår.
Fast allt annat är ju fucked up ändå,så det gjorde mig inte så himla mycket gladare för det.
Bitter-suss är tillbaka?



och 8 av 14 av mina bloggrubriker är på engelska-
vad säger det om Sverige?
'image220
STaaaaaar Trak!


A TRACE
amalia

läste lite längre ner att du hade tatuerat dig, eller lästa jag fel ? fett coolt i så fall, btw, kan du inte skriva om vad det är förnån och vart ? hihi jag e nyfiken, :D

Anonym

tänkte bara säga att the hives spelar i slottskogen 10-11 augusti på festival way out west, just so you know!

2007-03-15 @ 20:21:02
Johanna

Du har en väldigt fin färg på naglarna ;) vad för nagellack använder du?

2007-03-16 @ 11:18:03
Suss

amalia:haha näe det var ett skämt. min hand? ;P fast jag ska tatuera mina fingrar någon gång i framtiden,lätt asså...
anonym:jag vet! så freakin ball! och lady s OCH primal scream:D:D
Johanna:ticktack, det är mavala los angeles skulle jag tro

2007-03-16 @ 17:37:58
URL: http://sussiella.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback