planen

Okej, planer är ju till för att gå i kras precis som regler är till för att brytas och skadeglädje är den enda sanna glädjen.
Emma och hennes smarta pappa har räknat att ut att festivalsommar i 3 dagar kommer gå på typ tio tusen kronor. Dessa pengar finns inte! Men också är väghinder till för att passeras.
Så- nu har jag en riktigt anledning till att skaffa jobb. Jag ska leta,leta,leta i varje litet hörn.
Starting with Condeco. Där kommer allt gå som smort och jag får jobba sånadär jättebra tider typ vardagar då och då 16-20 och helger 11-17 typ. Lönen kommer vara 100 kr/timme så därför på en vecka blir det kanske...1600 kr. PLUS månadspengen.Och detta läggs fint undan till Glastonbury, PLUS att det blir massa cash över så jag kan köpa allt jag vill.

Mmm något sånt där.
Verkligheten är lite gråare, pga av en incident blir det 200 kr mindre i månadspeng.

Och jag svär på att vi kan skära ner på kostnaderna med typ en 5-tusing.
"Jag klarar mig med tre varmkorvar per dag i 3 dagar!" Gapar jag under fysiklabben idag.
Emma går tyvärr inte att övertyga så jag antar hennes jävla vad.
"Om du nu ska palla tre korvar i tre dagar kan du ju bevisa det. Tre korvar per dag i tre dagar,börjar imorgon!"

Hell yeah typ. Imorgon börjar min Threedogsaday-diet. Fast jag får dricka vad som helst.
Dem ligger i frysen Emma jag svär, fast det är kyckling korv för jag hatar all annan korv.
Fuck,jag hatar kycklingkorv också. Och imorgon är det tacos i bamba.
JAG ÄR ALLTSÅ STENSERIÖS  MED DETTA. let the game begin,


ursäkter för innehåll,typ jag har haft en udda kväll:P

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback