Ska världen gå under nu?

Gosh, hela djävla Sverige har konstigt väder har jag hört (genom bloggarna).
Själv vaknade jag tre ggr inatt och är ett vrak denna dag.
1. Klockan är två am.. Min Arctic-affisch som sitter fast tillsammans med min Mando-affisch börjar sakta men säkert ramla ner från väggen. I min sömndvala hör jag konstiga raspande ljud, sen tror jag att det är någon som går på mitt golv. Sen rasar hela djävla skiten och jag hoppar högt i skräck och tror att någon attackerar mig. Hjälp!
2. Klockan är 4 am..Hoppar högt i min säng för andra gången. Nu vaknas jag brutalt av det galna haglet som försöker komma in genom mitt fönster.Fast jag tror någon attackerar mig igen.
3. Klockan är 6 am...jag ska upp sju och är dödare än någonsin. iPod alarm är på för tidigt och min högtalare på HÖGSTA  volym och låten är Smells like teen spirit. Vaa,typ?!!:P
jag har aldrig känt mig så sårbar typ.

döddöddöd dag,

A TRACE
Julia

Haha affischerna händer varje gång man är i ditt rum. I think it's a sign...Mando...diao...not..good...for...you...

Julia

skoja!

2007-03-21 @ 22:22:45
URL: http://addiction.webblogg.se
Suss

i think not!

2007-03-22 @ 17:21:52
URL: http://sussiella.webblogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback