Till mitt karmakonto

Jag älskar att den där anslagsboxen(?) står så lägligt på torget. Mando,Molotov och Timbuk och Kaiser. Yeaj.
Jag är liksom fortfarande sjuk, men utsatte mig för freakig skräckfilmen med tjejerna. Den var freaky som sagt.
Hes motherfucker nu. Fast det är ju rätt sexigt.
Hemskt att inte Glastonbury kommer funka (typ tio fuckin tusen!?!), men borde bli Roskilde istället.
Hade ICKE bangat liksom :D Och så till Agnes i Spanien där vi ska vara fett schtekiga. Sommar, som ni förstår.
Jag har tatuerat mig ocksåå!!!! ;D Den fetare än fetast.

Idag fick vi utskällning av våran rektor på kemilektionen,fast han var lika snäll som vanligt.. "Det är många flickor i klass 9a som aldrig tar bort sitt porslin från bamba" , vem gör det??! Någon hade satt en lista på bordet med alla våra namn, jag tror mitt stod först. Jag åt inte i bamba! Fördom för dum för den.

Young pilgrims-Shins
Hang me up to dry-Cold war kids
(han låter som Brandon flowers btw)
Magic stick- Lil Kim

godnatt godnatt,

61456-218
Frågan är hur Trägårn kan ta 260 djävla kronor för en Timbukt konsert när dem vet att göteborgs ungdomar är fattiglappar med svältande konsertmagar. Suck! (vadå modebloggkommentar!)

A TRACE
sara

va? kom alar och skällde ut er? vad sa han?
va han sur?

2007-03-10 @ 10:44:52

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback