Vad är väl en bal på slottet?

Eller Odd Fellow, men sak samma. Det är sicko man, att jag måste oroa mig för balklänningar nu, mitt ibland allt.
Jag missade t.om en fråga på "listening comprehension" under nationella provet idag-pga av mitt huvud var bland empireskärningar och högklackat,eller inte högklackat. Agnes skulle ju egentligen ha en banga-balen fest, men egentligen vill ju alla gå.Såklart! Till och med jag! Vill antagligen ha en klänning från Stylein och richard känner någon där så lite rabatt hade ju inte satt* fel. Eftersom en styleinklänning med uppsyningar & ändringar går på typ 1300:P
Den jag kolla på idag var iallafall svart sidenmaterial empirebandå(?), ärmlös och så släppt nedanför bysten då. (nästan) Exakt som jag vill ha. Av någon anledning så har jag,Sara och P sagt att vi ska ha converse och den skulle se smashing ut med converse också :D :D
Ville bara säga det typ. Detta tillfälle kommer vara första gången någon någonsin ser mig uppklädd,haha.
Om jag inte bestämmer mig för stuprör i sista sekunden förstås. Fast bläe varför fudnerar jag ens, "högklackt eller inte högklackat", no klack at all!

Jag babblar vidare. Andra nyheter i livet.
Well, jag har fått sömnproblem. Riktiga bad ass sömnproblem. Hur tidigt jag än bäddar ner mig (fast aldrig tidigare än efter Seinfeld såklart) somnar jag inte innan 1.30. Sen vaknar jag upp och typ tror jag ska upp,sen ska jag upp efter två timmar och går mot en långsam död i skolan. Fett jobbigt.
Så fick jag papper ifrån skolan med 87 frånvaro lektioner, haha jag gillar det. ehh, jag har blivit ett IG.
Och så e jag för fattig för red marlboro så idag köpte jag för första gången b-cigg, jag frågade efter billigaste och "Tamar" typ. Dem var big pimpin' med mörkrött,arabian-inspirerat paket och märkta cigaretter med sån där grekisk labyrint runt omkring. Jag kände mig lyxig.

Sen så har jag svikit mina principer och lyssnar bara på svennemusik av någon anledning. Jag sjönk ner till Hello Saferide nivå och kände mig dum i huvudet. Bruden kallar sig Säkert numera. !!
För allt som är svenskt och estetiskt är så djävla pretentiöst så att prettona inte ens vet om det. Blaaaaaaaabla.
Men jag gillar ju bara musiken liksom. Allt med Sverige är skit, så det så,jag är bara lite vek.


Jag har aldrig någonsin sett fram emot en ensam hemma kväll så mycket som denna vecka. Tack tack fredag,jag älskar dig.
Musikbyrån special och typ coca-cola fridge pack. Ah! Old times!

image221

*
haha jag skrev seriöst satt, istället för suttit. precis som jag skrev "vad ÄR du?!" till agnes på myspace. inte undra på mvg minus i svenska

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback