Jag vet inte, heter det prioritera?

Känner ni igen den där totala pluggångesten. Inte något åhjagmåstegöramattetalen-gnäll utan sån där omintejagbörjarplugganusåärjagscrewed-ångest. Välkommen till min dag isåfall.
Jag har varit hemma i typ tre timmar och bara tänkt på att jag har ett femsidigt icke-påbörjat arbete och historiens jobbigaste kemiprov tills imorgon. Och verkligen sådär sussie,plugga!, seriöst börja plugga!, läääs ditt freak!
Och kolla nu då. Jag skriver om att jag tänker just nu att jag inte ska sitta o skriva här utan börja plugga.
?
Kanske kan skylla på "koncentrationssvårigheter", som dem så fint kallar det i skolan? Dvs adhd eller damp-syndrom.

"jag menar vi som kan leva på vårat utseende ha rju ändå ingenting att oroa för sig."
åh vad jag håller med!!


*Just nu har jag ett beige gummiband i håret istället för tofs.
Är inte det höjden av trash, then I don't know what is...

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback