Mysregnet är inte så mysigt

Nu lyssnar jag på Julias & co cover på Billy Jean. Inspelad i Schillerskas studio, status! Blir stolt som få i vilket fall.
Jag känner för amerikansk-politisk-aktuell-drama film. Babel helt enkelt.
Fast först! Sista avsnittet på Lost säsong 2...
Mystiken tätar,gott folk.
Jag är efter,gott folk
Oväsentligheterna är på topp, gott folk.

Och idag släpptes nya Way out west-akter. Regina och Shout out louds. Vilken plötslig renässans för min annars rätt avmattade kärlek till Slottskogen...10-11/8 smäller det till, på stort.  Hej, jag har inget annat i mitt liv än en desperat musik-mani. Men det spelar ingen roll för jag är ensam hemma och allt är rätt gött mos.tja,

(åh pepp, systrar working together, trodde aldrig jag skulle se dagen;P)

image254
vackra man som sagt. Spanish caravan- ny förälskelse..

A TRACE
Paulina

Jätte mysigt när det regnar tycker jag med:)


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback