Nu fattar jag!

Genialt. LOST är genialt! Jag tackar Joanna för att hon lade sina pengar på första och andra säsongen för jag har en ny kärlek. Tv på dvd is the shit, som alltid. Jag är helt lost i Lost liksom, höhö. Nu tar jag bara en kort paus på mitt maratonkollande på kanske 1000 timmar, bara för att tipsa alla som inte sett.
Det är typ det bästa som producerats i modern tid. Okej, nu måste jag back to Jack. ciao!


image252
nej, jag blir inte besatt av populärkultur. alls


A TRACE
Hannah

Lost är underbart :) bästa tv-serie ever :D

Nathalie

JA! har också spenderat oändliga timmar på lost dvd boxarna :)

2007-05-06 @ 23:51:30
URL: http://supersotasessan.blogg.se/
Anonym

lost suger. man blir förblindad av alla galna upptåg, men man orkar inte hur länge som helst. dom upptäcker mer och mer och man ställer sig fler och fler frågor, men man får aldrig svar på dom. som sagt, det suger. vet du tex. varför rousseau bor på ön? man inser det inte men man kommer aldrig få veta, DÄRFÖR suger lost.

2007-05-16 @ 16:11:11

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback