In your fugly face, världen!

Någonting sensationellt har hänt  här alltså! Jag har för första gången på tusen år kommit hem från frisören utan ångest. Jo, det är sant.  Ok, det är ju inte perfekt men det blir det ju aldrig. Men ändå!
Och trots alla om och men så har just nu den ultimata fucking Friends-boxen skickats till mig. MIG,MIG,MIG!
Hejdå till att låna av Emma och Anja! Lyckan är för fan gjord. Jag kom inte ihåg senaste gången jag hade såhär få motgångar. Jag gillare. Och imorgon ska jag på Studio 54 partaj och vara Bianca Jagger, minus hästen dårå.
image281 image282

Håhåhå, 40 discar, massa extra material, samlarbok åhhh jag dreglar!

A TRACE
daniel

Åh, vad kostar den?

emma

jag hatar dig jag hatar dig!

2007-11-22 @ 21:37:28
URL: http://emmmat.blogg.se

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback