Och det här är inget jävla i-landsproblem!

Det är tough shit.
Min iPod har blivit stulen av någon äcklig fittig 90-hora (när jag e så här "förbannad" måste jag skriva disgusting ord..).
Alltså jag överlever inte sådant här! Jag skojar inte! Jag hade hjärtklappning hela förrgår och igår, panikgrät idag och känner att jag inte kunde bry mig mindre om resten av mitt liv. Jag vet att det låter som jag är en materialistisk , tom, ytlig bitch utan något av egentligt värde i sitt liv och det ÄR FAN SANT! Jag vägrar att låta detta enda nöje tas ifrån mig, jag vägrar! Ta hellre min mobil och min plånbok och mina skor och min kamera men INTE min cpslitna svarta underbart fina iPod 80 gig. Alla månader av obesvarad längtan, drömmande och sedan efter världens längsta väntan efter segt ihopsparade pengar gick jag och köpte den dagen efter sommarlovet. Tror ni att jag hade råd med försäkring då eller?
De säljer inte ens den gamla modellen längre! Fatta!
Jag får ett nervöst sammanbrott nu. Hejdå. Mitt liv är slut. Kaputt. GE TILLBAKS!!!


A TRACE
emma

jag är förvånad att du överlever, ens en dag. jag vet hur mycket den betydde för dig. ipod junior, junior, junior vafan! jag sörjer med dig längst in i mitt hjärta.


SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback