Old school fredagsfeeling

Som typ i sjuan. När jag mest kom hem, åt chips och drack cola, kollade på Bondfilm och fixade i mitt rum.
Det var ju så väldigt mysigt faktiskt. Det ska jag göra idag! Blanda min IceTea blanding och dricka min cola. Läsa min bok. Kolla på min Vänner-box och bara njuuuuuuuuta. Fan vad jag ser fram emot det! Hejdå datorn.

Okej. Jag vill inte vara sån. Men The Cure, Joy Division,Jeus and The Mary Chain och New Order låter ju nästan exakt likadana. Underbara förvisso...men ändå.

image283
Fasanfult gott. Särskilt på vintern! Men man måste ha pulverblandningen, helst lemon men peach går bra också. En liter för tio spänn! Denna obsession(en?) är för billig för att ta slut!

Thrill Jockey Mega Mix- Trey Told 'Em

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback