Så här oengagerad är jag i skolan just nu

Igår då. Så skulle jag lämna en grej till min granne (also known as Anja). Så jag tog på mig mina Sheperds, hoppas nerför den lilla trappan, sprang några meter genom källaren, tryckte ner hennes hiss som är grå och inte gul som min, ögnade igenom mig själv i spegeln och satte på räcket, kom upp till fyran, ringde på dörren och där var min granne.
(Vill bara demonstrera hur jävla MYSIGT det är att min lilla vän bor en halv sekund ifrån mig, aldrig riktigt uppskattat detta. Aldrig riktigt uppskattat Masthugget med alla dess gångar och hörn över huvudtaget. I förrgårr hittade jag min nya favorit rökspot tillexempel)

Anja är i vilket fall jävligt sjuk nu dårå, hon såg väldigt pooo ut. Och själv har jag mot alla odds lyckats att INTE bli riktigt sjuk under hela hösten. Det är första gången i hela mänskligheten som detta händer mig. Nå, jag börjar få lite abstinens på att vara sjuk för det är ju så förödande chill och gosigt. Egentligen. Fick en liten flipp, och det slutade med att jag hade Anjas kropp tryckt mot min, Anjas tunga på mina hände roch Anjas läppar på min läpp. Hahahaha vi är icke sexual partners, nej. Så håll tummarna på att bacillerna börjar frodos på min kropp snart och bryter ner mitt immunförsvar. Jag gillar icke uttrycket  "frisk som en nötkärna". Vem fan vill vara det, eller fri som en lärka för den delen heller. Det passar inte min image förfan.

A TRACE

SÄG NÅT

IRL
Permanent
URL

ochdusa

Trackback